Stap 7: Change of address - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu Stap 7: Change of address - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

Stap 7: Change of address

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

04 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hey allemaal!

Allereerst de allerbeste wensen voor 2010!! Ik was er natuurlijk al 12uur eerder dan jullie, maar moet zeggen dat ik het verschil niet echt voelde, jullie dan? Maja, hopelijk brengt het nieuwe jaar ons allen wat we graag willen! Er komt snel een update over mijn kerst en nieuwjaars celebrations, maar nu eerst even snel een adreswijziging.

Na mijn horrordaad van het in de steek laten van Bex, mn zwangere huisgenote (ben zelden zo blij geweest met een beslissing), ben ik meteen weer op zoek gegaan naar een leuk nieuw stekkie en dat lukte me vrijwel weer meteen. Na een snelle blik op een huis met een 60jarige huisgenoot, was het 2e huis raak. En dus is sinds gisteren 3 januari mijn adres:
11 Kowhai Terrace
St Martins
8022 Christchurch
(nog steeds in) Nieuw Zeeland

Voor degenen die zich ongerust maken over mijn oud huisgenootje, zij vond vrijwel meteen een 2-kamer appartement een paar straten van ons oude huissie vandaan en was er dolgelukkig mee. Na nog wat verwoede pogingen om me toch nog mee te krijgen, is ze uiteindelijk happy naar haar nieuwe plek vertrokken en is ze nu op zoek naar een nieuw 'slachtoffer' (of ben ik nu te hard..).

Ik ben erg gelukkig met mn nieuwe plek. Zie hieronder voor wat sfeer impressies van het huis. Woon op het moment met Bronwyn, een midwife studente oorspronkelijk uit de UK. Haar ouders beheren het huis. En met Amanda, een architecte die vlak voor kerst haar baan hier kwijtraakte en dus over 2 weken weer terug gaat naar huis: USA. Jammer, want ze is heel gezellig. Maar Bronwyn en haar vriend Sam zijn ook erg leuk en er komt vast wel weer een leuk nieuw persoon in Amanda's kamer, dus ik vrees niet.

Goed, snel weer meer, nu lekker slapen!

Cheeriosss

  • 04 Januari 2010 - 18:58

    Leo:

    Wat een leuke kreukelhondfoto heb je op je kastje!! En het ziet er héél knus uit, je nieuwe stek!
    Goed gedaan!!

  • 05 Januari 2010 - 13:08

    Malou:

    Hey meis! Ziet er leuk uit je nieuwe stekkie! Hoop dat je je er snel thuis voelt! Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!!! xx

  • 05 Januari 2010 - 14:45

    Dien:

    ha!
    mooi huisje heb je weer veroverd! ehm ik twijfel heel erg tussen d en t deze keer :S maar volgens mij zit ik n keer goed!
    ik zit ook nog lekker op jouw oude stekkie. al is t niet super praktisch nu ik in oss mn scriptie doe :P laptoppen in de trein dus!
    pik je wat zon mee voor ons?
    xx

  • 05 Januari 2010 - 16:02

    Esther:

    Veel geluk in je nieuwe stulpje. Ziet er leuk uit hoor. Enne is dat Sas of een look-a-like?
    Wat zal dit jaar je brengen? Hopelijk dat wat je het meeste wilt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieternel

Tsja...moet ik nog vertellen dat ik graag op reis ben!?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 78256

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 29 Juli 2015

Mable syrup pancakes and Grizzly's in the wild!

20 September 2010 - 11 Mei 2011

Back again!

01 Januari 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: