Verhuisbericht / Address change - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu Verhuisbericht / Address change - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

Verhuisbericht / Address change

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

24 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hallo allemaal!

Even laten weten dat vanaf 5 februari ik niet meer te vinden ben op Kowhai Tce, maar dat ik dan de trotse huurster van een enorme kamer met open haard feature ben op het volgende adres:

9 Hinemoa Street
Spreydon
Christchurch 8024
(Check de streetview op Google Maps, haha!)

Dus al jullie wintersport ansichtkaarten, liefdesbrieven, geboortekaartjes, kom-alsjeblieft-snel-terug smeekbedes, huwelijksaankondigingen en natuurlijk gewoon de gezellige brief of kaart kunnen vanaf nu naar dat adres worden gestuurd!

Snel meer!!

Hi all,

Just to let you know that from the 5th of Feb I will no longer be a resident on kowhai Terrace, but I'll be the proud occupant of a massive room with fireplace feature on the following address:

9 Hinemoa Street
Spreydon
Christchurch 8024

Look forward to receiving all your fanmail there or feel free to drop by if you're in the area!

Cheers,
Pieternel/Pep

• 24 Januari 2011 - 14:32

Chantal:

Zo dat is ff leuk zeg.. Ik wens je veel plezier in je nieuwe onderkomen!!
    Lekker met die openhaard heerlijk romantisch hahaha....
    xx chantal

• 25 Januari 2011 - 14:33

Lau:

Owww... jaloers!!
    geniet ervan & vooral van de rust ;)
    dikke kus