Step 12: Holidaying across the ditch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu Step 12: Holidaying across the ditch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

Step 12: Holidaying across the ditch

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

21 April 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hey allemaal!

Heel even snel vanaf mn werk bureautje (en een latere update vanuit thuis)!

Iedereen heel erg bedankt voor alle birthday emails, telefoontjes, kaarten en zelfs een pakketje hagelslag en yummie paaseitjes gisteren (thanks Aniek!) en vandaag een zak vol paaseitjes, groene balisto's (whaaaa!) en een quilt naaiboek (thanks Lou!) en een gemist pakketje waarvoor ik had moeten tekenen (thanks ??? daar moet ik nog even 3 weken op wachten...). Ik had een hele leuke verjaardag; home made chocoladetaart (gemaakt door collega Ann) en cadeaus op het werk, huisgenoten hadden eten gekookt thuis en Peelland vriendinnetje Judith was er gezellig bij. De verrassings bios avond ging helaas niet door, want de film was uitverkocht, maar de verjaarsmuffin met glow in the dark kaars thuis maakte dat allemaal weer goed, haha! Overall, best wel 25 jarig dus! haha! Poeh, oud al... Denk steeds dat ik nu toch wel eens moet weten wat ik met de rest van m'n leven wil, maar die gedachte schuif ik ook steeds maar snel weer aan de kant! Het komt vast (ooit) goed!

Het grote verjaarscadeau aan mezelf ga ik morgen tegemoet. Ga samen met vriendinnetje Laura (uit Haarlem, maar ontmoet in Oz 6 jaar geleden) in een 4wd camperbusje van Broome naar Darwin knorren in 2,5 week tijd, yep, een reunie in Australie! Het is best een beetje spannend, maar Lau is nu al in Broome en goed aan het voorbereiden. Ik arriveer vrijdag en dan hebben we nog tot dinsdag om onszelf NOG meer voor te bereiden. En ik om te acclimatiseren, hier gaat het nu 's nachts echt wel richting vriespunt (wolkjes uit mn mond vanochtend), maar daar is het lekker (?) 37-40 graden... Alle korte broeken dus alvast maar weer opgeduikeld.

Goed, ik hou het hier even bij, sla wat dingen over, maar die komen de volgende keer dan wel weer, nu nog maar even wat nuttigs doen mn laatste dagje hier op kantoor.

Ondertussen is ook onze nieuwe huisgenoot Smokey gearriveerd en die wil ook graag wat typen aan jullie:

hyyyyyyy rl;pppppppppppppppppppppppp

Tot zover de update van de kitten en mij! Zal als ik terugben een foto van 'm plaatsen!

kussss


  • 21 April 2010 - 06:53

    Dien:

    ha pep, fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad en jezelf zo'n mooi cadeau geeft natuurlijk, geniet ervan! gaat zeker lukken.
    kus

  • 21 April 2010 - 13:11

    Laura:

    Haha hoi kimberley-mattie! :)

    Met de voorbereidingen gaat het goed hoor: vandaag lekker kameel gereden op het strand :P
    Nee maar het komt helemaal goed!Ik heb er superveel zin in & we gaan vast niet dood! hahaha

    Oja, en ik heb hier natuurlijk ook nog een mooi cadeautje voor je verjaardag, dat mag wel na mn schaamtevolle veel te late sms.. (maar ik was op tour en had geen bereik, is dat een excuus??)
    je krijgt het vrijdag meteen!

    Zometeen lekker mn dagelijkse corona'tje drinken met een nieuw vriendinnetje in het hostel..Hmm
    We gaan echt genieten in ieder geval van die airco in Last Resort denk ik. Vandaag was er 72% humidiy
    Inderdaad, 72% is best veel
    (misschien moeten we maar 10 liter pp pd meenemen?!!ik drink nu al zo'n ruime 3 per dag geloof ik)

    Meis, ik ben vrijdag op de airport, tot dan!
    dikke kus lau

  • 28 Mei 2010 - 12:27

    Karinvan Ba40 Ikea:

    Hallo pieternel

    Wat leuk om te zien dat het heel erg goed met je gaat.
    We hopen nog veel leuke reisverslagen van je tezien. Wel eventjes anders dan hier. Als begrijpt wat ik bedoel. Al blijf je 5 jaar weg hier zal niet veel veranderen. Verder gaat het hier z,n gangetje maar eerst tot zo veel liefs xxx karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieternel

Tsja...moet ik nog vertellen dat ik graag op reis ben!?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 78214

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 29 Juli 2015

Mable syrup pancakes and Grizzly's in the wild!

20 September 2010 - 11 Mei 2011

Back again!

01 Januari 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: