Bereikbaar! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu Bereikbaar! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

Bereikbaar!

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

04 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hey allemaal,

Eventjes snel. Beetje bij beetje settle ik hier weer lekker in. Gisteren met Rachel naar SuperShed geweest (mam, als je ooit hier komt, neem ik je daar mee naartoe, een enorm MISSIEHUIS!!!!Heaven!!!), een loods vol met 2e hands spullen, geweldig! Als ik straks een kamer vind zonder meubels kan ik ze daar voor n prikkie gewoon halen. Bij gebrek aan Ikea hier ;)! Daarna door naar een van de enorme malls om een bankrekening te openen, wat gelukt is en m'n foon weer tot leven te wekken. De accu reageerde helemaal niet meer, dus die hebben ze gereanimeerd en weer een nieuwe sim-card erin en nu kunnen jullie me dus weer bereiken, en wel op: +64 21 02431926. Houd dus wel even rekening met het 11u tijdsverschil. Verder heb ik van niemand smsjes ontvangen op m'n NLse nummer. Weet niet of niemand me iets gestuurd heeft...:( of dat die dus toch niet aankomen...

Nou, ik ga weer verder met ziek zijn...Ja, helaas heeft de vliegtuig airco me echt te pakken gehad en zit ik dus nu met een flinke griepkop al de hele dag binnen. Niet zo erg, want het was vandaag ook maar 6 graden en nat en druilerig. Dus we hebben het haardvuur en de televisie gezellig aan. Ze voorspellen zelfs weer sneeuw deze week....AAHH!! Achja, de lente zal vast snel komen! Tot de volgende keer maar weer! x pieternel

  • 04 Oktober 2009 - 17:54

    Esther:

    he pep, wat een begin van je nieuwe avontuur: meteen maar verkouden. Kruip maar dicht bij die open haard (wel op veilige afstand...) en knap maar gauw op. En trouwens: goedemorgen! Want je zult bijna opstaan terwijl hier het heilige achtuurjournaal begint...
    Beterschap!

  • 04 Oktober 2009 - 19:06

    Peet:

    Lieve Pieternel,
    Wat goed dat ik je mail ontvang! Werkt prima! De telefoon ga ik nog bekijken. Jij sneu met een griephoofd... word gauw beter! Hier een druk en gezelig atelierweekend en nu even kijken wat de mail bracht. Snel een beetje langer, dikke kus, tot gauw!

  • 05 Oktober 2009 - 16:56

    Dien:

    ha pep! je kamer is inmiddels al een dag bewoond! gelukkig hangt er nog wat gezelligheid van jou want k ben de helft van mn spullen vergeten! super bedankt voor je kaartje en roseetje!
    veel plezier met settlen daar en beterschap!

  • 07 Oktober 2009 - 14:21

    Leo:

    Zoooo gemeen, dat berichtje onderaan je site: "Pieternel bezoeken?" Ja dus!... maar ja.... Gelukkig regent t hier net zo hard als daar! Dus toch nog een beetje rechtvaardigheid! hehe! :-) Ik wilde vragen of je ook al een nieuw post adres hebt! Let me know!

  • 07 Oktober 2009 - 21:25

    Natalie:

    Hey meis!

    Jeetje wat balen dat je je zo ellendig voelt!Niet echt een goed begin:(Wel fijn dat je weer lekker snel je plekkie kunt vinden:)
    Heb je nog voordat je weg ging gesmst, maar die is dan idd jammer genoeg niet aangekomen:(Maar heb dus wel aan je gedacht!;)Have fun meis!BETERSCHAP!!! (k)

    Dikke kus Nat

  • 08 Oktober 2009 - 07:04

    Chantal:

    Ach.... Beterschap en geniet nog ff van de sneeuw!!! Hier is het nog maar afwachten voorlopig regent het hier hahahah..........

    xxx chantal

  • 10 Oktober 2009 - 10:28

    Mama:

    OK!!!wat doe IK fout!!!??
    JIJ wil naar NZ, loopt te sjouwen,zit in een aircotrein en dito vliegtuig, bent waar je wezen wilt ...wordt ziek en de HELE wereld jammert hoe zielig je bent!!!
    IK daarentegen wil helemaal niet dat je naar NZ gaat (:), loop desondanks te sjouwen, zit tegen mn zin
    in een aircotrein, wordt ziek en lig 2 weken in een bed waar ik helemaal niet wezen wil...en HELEMAAL NIEMAND (:) jammert hoe zielig ik ben..

    Moet ik OOK eerst naar NZ/een website aanschaffen...of is
    vdb@huygenscollege.nl
    genoeg???????
    ZOOO!!Dat ben ik kwijt! verder alles goed hoor!!:):)

  • 10 Oktober 2009 - 18:42

    Nogmaals Mama:

    OOHHHH..mn grapjes zijn soms wat erg impulsief...en voor ik nu allemaal verdrietige reacties van lieve belangstellende kinderen/vriend(en) en familieleden krijg.... ik zal nooit meer grapjes maken!!:(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieternel

Tsja...moet ik nog vertellen dat ik graag op reis ben!?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 78127

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 29 Juli 2015

Mable syrup pancakes and Grizzly's in the wild!

20 September 2010 - 11 Mei 2011

Back again!

01 Januari 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: