Surrounded by boxes (again...) - Reisverslag uit Breda, Nederland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu Surrounded by boxes (again...) - Reisverslag uit Breda, Nederland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

Surrounded by boxes (again...)

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

24 September 2009 | Nederland, Breda

Hey allemaal!

Jaja, de meeste van jullie zullen het al wel weten, maar ik sta weer aan de rand van een nieuw avontuur. Misschien niet zo heel spannend als de vorige keren, maar toch weer een nieuwe uitdaging in het vooruitzicht. Aanstaande dinsdag 29 sept zal ik weer vertrekken naar Christchurch, Nieuw-Zeeland! Als afgestudeerde ITMC-er liggen de banen hier niet voor het oprapen, maar toen ik begin juli het aanbod kreeg om weer aan de slag te gaan bij Adventure South, mijn stagebedrijf van vorig jaar, moest ik daar toch wel even over nadenken...haha! Stiekem wist ik het misschien al wel, maar nieuw opgedane omstandigheden van het afgelopen jaar maakten de beslissing deze keer toch even wat lastiger. Gelukkig heb ik veel steun gehad van al mijn familie, vriendjes en vriendinnetjes en collegas die mij al langer kennen dan vandaag en mijn gevoel konden bevestigen om deze kans te grijpen en maar te zien waar het schip strandt. Per 1 oktober 2009 mag ik mijzelf daarom Reservations Manager van Adventure South noemen. Ik heb er zin in!

Ik ga jullie allemaal enorm missen natuurlijk, maar ik hoop dat ik jullie een beetje op de hoogte kan houden van de warme temperaturen die ik weer tegemoet ga (nu nog ff niet hoor, vriespunt nog 's nachts...) en dat jullie me dmv jullie reacties weer door de moeilijke momentjes heen zullen slepen! Tot over een jaartje, of eerder, we zullen wel zien!

Cheerssss mateysss, x Pieternel

  • 24 September 2009 - 21:16

    Maris:

    Meissie, het is hier op dit moment superkoud! haha eindelijk weer wat spring snow! yay! Super om je snel weer te zien. Ik ben 2 oktober in Chch om mn gips te laten verwijderen. Miss kunnen we n drankje doen of ben je dan al hard aan t werk?;) Let me know! Anders moet je zeker langs komen in Fox! Let your adventure begin!!:) liefsx

  • 25 September 2009 - 06:55

    Sofie:

    Hey Pieternel! Super super super veel plezier! Echt vet dat je er weer op uit trekt. Ik ben benieuwd naar je verhalen en ervaringen. Succes de komende dagen met inpakken en afscheid nemen. XX Sofie

  • 25 September 2009 - 22:06

    Dien:

    hey meis
    heb mezelf lekker vast aangemeld zodat k niks hoef te missen!
    hoop dat je leuke avond hebt en morgen lekker nog n keer over doen. geniet nog eve met mate van je laatste dagen hier en dan met volle teugen van de eerste dagen in NZ!! ik ben iig alvast jaloers
    kus

  • 28 September 2009 - 10:43

    Mama:

    lieve schat,
    maak er wat moois van daar...
    dankzij dat enge oog op mn buro zien we elkaar gelukkig toch nog!!
    geniet ervan, heeeeeel veel plezier en succes! xxxxxm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieternel

Tsja...moet ik nog vertellen dat ik graag op reis ben!?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 78121

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 29 Juli 2015

Mable syrup pancakes and Grizzly's in the wild!

20 September 2010 - 11 Mei 2011

Back again!

01 Januari 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: