Earthquake / Aardbeving - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu Earthquake / Aardbeving - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

Earthquake / Aardbeving

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

24 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hi all,

Just a very quick update to let you know that I am okay after another earthquake has hit Christchurch on Tuesday afternoon. The town is a complete mess and this time many lives have been lost. It all seems very unreal. I have stayed with Craig and Sally for the past two nights, as they are an hour away from Christchurch and it's like nothing has happened here. The city itself keeps experiencing large aftershocks, so it's nice to be away from it all. As soon as life gets slightly normal again I'll be in touch again.

Hoi allemaal,

Even een snel berichtje van mij om te laten weten dat met mij alles goed is na weer een enorme aardbeving afgelopen dinsdag. Ik ben enorm geschrokken en de beelden van de stad zijn erg onwerkelijk. Overal is er wateroverlast, wegen gescheurd, gebouwen ingestort en het ergste is dat er deze keer veel doden zijn. Ik ben nu bij Craig en Sally, die een uur van Christchurch wonen en hier is het heerlijk rustig. Alsof er niks gebeurd is, wat voor mij wel even lekker is. Zodra alles weer een beetje normaal wordt zal ik jullie weer updaten. Maar dit wordt een lang herstel voor de stad...