New Zealand here I am!!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu New Zealand here I am!!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

New Zealand here I am!!!!

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

03 Januari 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hey all!!!

Well, after 24 hours on a plane and about 30+ hours travelling I have safely arrived in Auckland. Where I found out that my flight to Christchurch is cancelled. Thankfully it was no probs to put me on an earlier flight. So 40 minutes less waiting for me. Although it's kind of a shame as the weather here is LOVELY!!!! Only 6 in the morning and very summery outside!! Hopefully Christchurch won't let me down too much weatherwise!!! Well, better get going!!! Hope you all survived New Year's Eve!!! Love hearing from you!!! xx pep

  • 02 Januari 2008 - 19:39

    Janneke Beukers:

    He Pieternel!
    Gelukkig nieuwjaar! Wat leuk om weer deel uit te mogen maken van je avonturen! En wat geweldig dat het dit keer NZ is; ben ik een enorme fan van! Geniet van alles en iedereen om je heen, het zonnetje included! Take care! Groetjes, Janneke

  • 03 Januari 2008 - 14:22

    Mam:

    hoi schat
    heerlijk te horen dat je er veilig en wel bent!En dat we zelfs kunnen smsen!!!en ik lees zomaar een eerste reactie van janneke...hoi Jan! alles goed met je??/

    dag pop, veel plezier en tot horens...gniet!!!xxxmam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieternel

Tsja...moet ik nog vertellen dat ik graag op reis ben!?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 78119

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 29 Juli 2015

Mable syrup pancakes and Grizzly's in the wild!

20 September 2010 - 11 Mei 2011

Back again!

01 Januari 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: