Aftellen geblazen.... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu Aftellen geblazen.... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

Aftellen geblazen....

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

13 December 2007 | Nederland, Breda

Hey allemaal!!!

Nou, nog 2,5 week en dan is het zover....Op 1 januari om 11.10 vertrekt mijn KLM vlucht richting San Francisco om daar vervolgens over te stappen op de Air New Zealand vlucht naar Auckland. Op 3 januari (2 januari 2008 zal in mijn leven helaas nooit bestaan....) zal ik dan om 12uur 's middags in Christchurch aankomen. Alwaar de band, marching girls en olifanten op me zullen wachten, volgens mijn stage baas!!! HAHA!!!

Ik heb er ontzettend veel zin in natuurlijk, maar ondertussen komen de zenuwen toch ook wel eens om de hoek kijken. Hoort er natuurlijk allemaal bij!! Volgens mij heb ik alle zakelijke dingen ondertussen wel geregeld, gister eindelijk mijn reisverzekering afgesloten (altijd weer gedoe) en vandaag mijn international rijbewijs opgehaald. Verder arriveerden ook m'n e-tickets in mn mailbox en zit er een prachtig handgeschreven visum permit in mijn, ook nieuw aangevraagde, paspoort. Als iemand nog zaken mist in dit verhaal, dan hoor ik ze graag!!!

Nu ga ik lekker in mn bedje nog even een boek lezen, ik moet ook nog even genieten van mn kamertje hier, want ook die moet ik 7 maanden afstaan aan een andere studente. Ik hoop dat jullie nog eens langskomen om te lezen hoe het me gaat en ik hoop dat jullie me op de hoogte houden van alles wat er hier in Nederland zal gebeuren!!!! Succes nog even met de winter en alvast veel plezier voor de lente!!!!

Groetjes x pieternel

  • 21 December 2007 - 11:58

    Lou:

    Hey pep!
    Ik ga je zeker volgen via deze site, maar we hebben vast zo ook wel contact aangezien wij niet veel last zullen hebben van een tijdsverschil ;)Heb trouwens een homestay geregeld voor de eerste 2 weken, ben benieuwd! Veel plezier vanavond met het afscheidsetentje en tot maandag!
    kus lou

  • 27 December 2007 - 12:15

    Mariska:

    Heey!! Alvast heel veel plezier.. ik kom je hopelijk eind januari opzoeken!!;)
    Ik moet nog wat meer dingen regelen maar dat komt allemaal goed! Fijne jaarwisseling iig en een hele goede reis ook al skip je n dagje! Liefs x

  • 01 Januari 2008 - 10:50

    Marte:

    Haa pep,

    Heel veel plezier in het mooie New Zealand! Succes met je stage, ik hoop dat je leuke taken hebt/krijg! Maar dat zal vast wel goed komen! Maak er iets moois van!

    Dikke kus!

  • 01 Januari 2008 - 22:36

    Lusanne:

    Hoi Pep!
    Aller eerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. Je grote avontuur gaat beginnen. Ik wens je heel veel succes.
    Wat doet het mij goed om die foto's te zien van ECM '06. Erg leuk!
    Ik zal je site goed in de gaten houden.

    Heel veel plezier, je kunt het!

    Liefs Lusanne

  • 01 Januari 2008 - 23:00

    Zus:

    Ben je er al??? Jeeeeetje wat een lange reis maak je!

  • 02 Januari 2008 - 12:02

    Jeroen:

    He Pep,
    Heel veel plezier in NZ. Ben jaloers hoor. Ik zal je volgen op je site. geniet ervan.
    Groetjes Jeroen

  • 02 Januari 2008 - 12:04

    Marieke & Jan:

    He,

    Je bent nu al bijna in het mooie NZ als het goed is !! Hoe is je vlucht geweest? Wij zullen je site bijhouden !!
    Heel veel plezier,

    Xjes uit Boxmeer....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieternel

Tsja...moet ik nog vertellen dat ik graag op reis ben!?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 78187

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 29 Juli 2015

Mable syrup pancakes and Grizzly's in the wild!

20 September 2010 - 11 Mei 2011

Back again!

01 Januari 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: