Brian!!!!! - Reisverslag uit Pompton Lakes, Verenigde Staten van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu Brian!!!!! - Reisverslag uit Pompton Lakes, Verenigde Staten van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

Brian!!!!!

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

15 Juli 2005 | Verenigde Staten, Pompton Lakes

Hey allemaal!!!

Hier ben ik weer even, ben kapot, dus maak het niet te lang.

Het is hier nog steeds helemaal geweldig!!! Alleen jammer dat ik nogal aan het kwakkelen ben. Afgelopen zondag naar het ziekenhuis geweest i.v.m. een ooronsteking. Heb nu een antibiotica kuur voor 10 dagen en voel me al stukken beter, dus komt allemaal goed! No worries!!!

M'n camper deze week is totaal anders dan vorige week. Hij heet Brian, is 15 jaar oud, maar het is een ukkie. Zijn hersenen zijn niet ontwikkeld en hij is ontzettend dun en kan zijn rug niet buigen. Ik moet hem dus steeds in en uit zijn rolstoel tillen en ben als te dood dat ik hem in 2en breek. Heel eng!! Hij moet ook steeds erg hoesten en dan ben ik echt bang dat hij stikt! Gelukkig heeft Emma (een australisch meisje) een soortgelijke camper en we zijn een goed team. We houden elkaar vrolijk! Brian kan ook niet praten en hem voeren duurt 2 uur!!! Het klinkt echt als een ramp, maar het is echt heel leerzaam en we vermaken ons goed, hoor!!!

Afgelopen zaterdag, nadat James naar huis ging (tranen!!!!Kreeg wel 50 dlr van zijn ouders en een hele lieve kaart!!) zijn we met zijn 8en naar New York geweest. Was echt super!! We liepen door de straten alle kampliedje te zingen en onszelf compleet voor gek te zetten!!! Erg gelachen!! We zijn met de ferry naar het vrijheidsbeeld gevaren, super!!! Het was prachtig weer!!! We zijn ook naar Ground Zero geweest, erg indrukwekkend! En Times Square, erg gaaf met alle lichtjes!!! We gaan snel weer!! Want nog lnag niet alles gezien!!!

Deze week vieren we weer holidayweek, dus net een christmas poolparty gehad en morgen is het alweer Valentijsdag!!!! Weet nog niet wat we met onze komende vrije zaterdag gaan doen, maar dat lezen jullie wel weer een volgende keer!!!

Ik ga nu slapen!!!
Dikke kus Pep
tel.001 973 652 0362

  • 15 Juli 2005 - 04:37

    Maarten:

    heey pieternel,

    zo te horen heb jij het wel naar je zin daar. behalve dan die oorontsteking, das wat minder. maar leuk om te horen dat het goed gaat. heel veel plezier nog, en we horen het wel weer van je.

    groetjes maarten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieternel

Tsja...moet ik nog vertellen dat ik graag op reis ben!?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 78200

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 29 Juli 2015

Mable syrup pancakes and Grizzly's in the wild!

20 September 2010 - 11 Mei 2011

Back again!

01 Januari 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: