James is the best - Reisverslag uit Pompton Lakes, Verenigde Staten van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu James is the best - Reisverslag uit Pompton Lakes, Verenigde Staten van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

James is the best

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

07 Juli 2005 | Verenigde Staten, Pompton Lakes

Hey allemaal!!

Het is half 1 's nachts en ik moet eigenlijk echt gaan slapen, maar dit is de enige tijd dat ik op mn gemak even achter de computer kan zitten. Maar toch ga ik het niet al te lang maken.
Mijn kindje is zondag dus gearriveerd en het is echt een schatje! Iedereen is jaloers op mij en wil met me ruilen, maar dat zit er echt niet in!!haha!! Ik weet nu al dat ik het hem zo ontzettend ga missen als ie weggaat zaterdag. Hij is zo drollig als ie moet lachen!!
Deze week vieren we holiday week. Dit houdt in dat elke dag een andere feestdag is. Maandag vierden we Independence Day, dinsdag St. Patricks Day en vandaag was het Halloween. Gister hadden we een Ierse leprechaun hunt en vandaag gingen we Trick or Treat'en. Het is erg leuk!! Maar ook erg vermoeiend. Morgen moeten we in pyama ontbijten, want het is dan kerstmis! En vrijdag tot slot is het Valentijnsdag!!
Okay, ik laat het hier weer even bij. We moeten ons elke ochtend om 7u melden, dus ik wil graag mn nestje in!
Tot snel weer een keer en blijf reageren!!!
Kus Pep

  • 07 Juli 2005 - 17:39

    Esther:

    Als je nu maar geen valentijnskaart van een medewerker ontvangt... Of van James, maar die zal het je wel eerlijk melden. Leuk dat de eerste week al zo in de smaak valt. En ben je al van studierichting aan het veranderen? Dan hoeven we je niet in Breda aan te melden...
    Groetjes uit een stoffige Swalm

  • 08 Juli 2005 - 03:29

    Pep:

    Die kaart hoef ik al niet meer te krijgen.....

  • 09 Juli 2005 - 17:04

    Peter:

    hey peppie!

    bevalt je nog steeds goed? mij wel!! morgen is het hier parent's day, dan komen de ouders hun kids bezoeken (kijken of ze nog heel zijn;)

    bye!

  • 12 Juli 2005 - 06:53

    Miek:

    Hai Pieternelletje!
    Bedankt voor je grappige kaart. Wat ben je toch een lekkere enthousiasteling, hartsikke leuk dat je het zo goed naar je zin hebt. James boft maar met jou. Heel veel plezier nog gewenst. Ik ben( eindelijk) ook mijn vakantie in gegaan. Liefs, Miek.

  • 14 Juli 2005 - 14:30

    Laura:

    dag peppie!!
    zo te lezen heb je het goed naar je zin en dat vind ik prachtig om te horen!!heel veel plezier he?! kus lau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieternel

Tsja...moet ik nog vertellen dat ik graag op reis ben!?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 78218

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 29 Juli 2015

Mable syrup pancakes and Grizzly's in the wild!

20 September 2010 - 11 Mei 2011

Back again!

01 Januari 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: