Ian, Brendan, Jack and Matty!!!! - Reisverslag uit Pompton Lakes, Verenigde Staten van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu Ian, Brendan, Jack and Matty!!!! - Reisverslag uit Pompton Lakes, Verenigde Staten van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

Ian, Brendan, Jack and Matty!!!!

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

20 Juli 2005 | Verenigde Staten, Pompton Lakes

Hey allemaal!!

Het is 1 uur snachts en heb eindelijk tijd en niemand hijgend in mn nek om weer wat te schrijven!!! Ik ben ook helemaal niet zo moe, dus dat komt goed uit!

Afgelopen zondag heb ik 2 schatten van campers gekregen! Ze heten Ian en Brendan en zijn allebei 11 jaar oud. Brendan is autistisch, maar heel goed te hebben en Ian heeft een hersenontwikkelings achterstand. Hij is groter dan ik ben, maar gedraagt zich dus als een klein kind. Maar niet op een vervelende manier, je moet alles gewoon een paar keer zeggen voordat hij het doet.

Waarom staan er 4 namen boven dit stukje vragen jullie je nu misschien af? Nou, mijn vriendje Sam (okay, heb ik dat ook opgebiecht....) is ziek (door mij aangestoken...) en ik zorg nu ook voor zijn kinderen. Dus dat is Jack, 11jaar en Down Syndroom en Matty, ook autistisch, maar SLIM!!! Niet normaal!!! Het zijn allevier de allerliefsten van het stel deze week en zijn dus erg easy om voor te zorgen. Ze luisteren naar wat ik zeg en kunnen allevier praten!! En dat is ook wel eens fijn!!!

Brendan kan niet heel goed praten, hij gebruikt vooral hele lappen tekst uit films, maar hij kan goed duidelijk maken wat hij wel en niet wil. Ik droeg eergisteren een paars t shirtje en nu heeft hij besloten dat ik een octopus ben en dat ben ik nu dus al 2 dagen! Gelukkig ben ik een 'Talking voice octopus' en kan ik dus gewoon praten en zingen!!!haha!! Ze zijn echt geweldig!! Ik vrees dat er weer tranen komen aanstaande zaterdag. Maar zover zijn we gelukkig nog niet.

Afgelopen zaterdag ben ik gaan winkelen met Jude (Schots meisje) en Sam, want we hadden betaald gekregen. En ik vond dat ik na een heftige (vooral emotioneel zwaar) week met Brian wel wat leuks verdiende! Eigenlijk te veel gekocht, maar het voelde goed, dus dan maakt het niet uit!!! Heb een heel leuk herfst/winterjasje gekocht (no use at all here, maar dat maakt niet uit), nieuwe slippers (mn nieuwe die ik in Deurne had gekocht zijn al helemaal platgelopen!), het nieuwe Harry Potter boek!!!!! En de nieuwe cd van de Black Eyed Peas!! Ik kan er dus wel weer even tegenaan!!!

Zondag uitgeslapen en smiddags kwamen de nieuwe kids dus alweer!!! Er is een jongetje met Down Syndroom en hij is echt het liefste kind dat ik ooit heb gezien. Je zou bijna hopen dat je er zo een krijgt!!! Wacht maar tot jullie de fotos zien!!! Ik ga snel een proberen om wat fotos op de site te zetten trouwens!! Dus hou het in de gaten!!!

Deze week is het trouwens Olympic Week hier at Elks Camp Moore, dus gisteravond was de opening ceremonie en onze groep doet mee onder de naam Gaga Dufus Burp Land (vraag me niet waar we die naam nou weer vandaan hebben...haha!!!). Vanavond waren de atletieksporten en we gaan goed!!! Morgen zijn de groepsporten, donderdag de zwemsporten en vrijdag de medaille uitreikingen!!!

Ik weet nog niet wat we aanstaande zaterdag gaan doen. Misschien wel weer naar New York. We'll see en ik laat het jullie wel weer weten!!!

De volgende keer zal ik eens een dag beschrijven zoals wij ze hier hebben, is misschien wel eens leuk!! En niet te geloven waarschijnlijk!!! Maar het is echt zo ontzettend top!!!!
Fijne vakantie daaro!!!
Dikke kus Pep

PS. Als 1 van de Maartens reageert wil ie dan een achternaam gebruiken, ik weet nu steeds niet welke het is!!!Dankjewel!!!!

  • 21 Juli 2005 - 08:27

    Marieke:

    Hey Pieternel, zo te lezen heb je het helemaal naar je zin...ook leuke verhalen allemaal.
    En ik ben super benieuwd naar de foto's!

  • 23 Juli 2005 - 14:40

    Esther:

    Hoi Pep, hemeltjelief wat jij allemaal niet meemaakt. En steeds de allerliefste kindertjes. Hoe doe je dat toch? Hoe is eigenlijk de verdeling jongens / meisjes, want jij hebt nu al vier jongens? We spreken elkaar soon, morgen of zo, groetjes!

  • 24 Juli 2005 - 01:29

    Pep:

    De verdeling is elke week anders, maar over het algemeen zijn er meer jongens. Wat een beetje lastig is, want er zijn maar 8 mannelijke counselors. Volgende week krijg ik een ander verhaal: jongen van 18, die slaat als ie nerveus wordt, maar ook heel aanhankelijk is...We zullen zien!! Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieternel

Tsja...moet ik nog vertellen dat ik graag op reis ben!?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 78124

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 29 Juli 2015

Mable syrup pancakes and Grizzly's in the wild!

20 September 2010 - 11 Mei 2011

Back again!

01 Januari 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: