MIJN KINDJE!!!! - Reisverslag uit Pompton Lakes, Verenigde Staten van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu MIJN KINDJE!!!! - Reisverslag uit Pompton Lakes, Verenigde Staten van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

MIJN KINDJE!!!!

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

02 Juli 2005 | Verenigde Staten, Pompton Lakes

Hey allemaal!!

Weer even een update hier uit het gekke Amerika! Ja, ik zing nog steeds na het ontbijt, lunch en avondeten. We bidden zelfs voor het eten. Maar wel op een gave manier, we hebben de flinstones grace, superman grace and so on.
We hebben weer een hele drukke week gehad, ik ben zelfs een beetje ziek nu. Elke keer de airco in en uit is niet zo fijn!! Maar ik ga zometeen gewoon lekker slapen, terwijl de rest van het camp een "geek party" heeft.
Afgelopen week heel wat training gehad; over seizures (best wel eng, je kind kan gewoon opeens neervallen...), crisismanagement, lifting and moving etc. Dat was heel interessant allemaal en leerzaam!! Ook hebben we weer veel onzin en gezellige dingen gedaan! Gisteravond hadden we kampvuur met ook weer veel zingen en klappen natuurlijk!!

Vandaag kregen we te horen welke kinderen we volgende week krijgen. Eerst zou ik er 2 krijgen, maar al snel moest ik er al 1 afstaan.... Aanstaande zondag wordt James mijn kindje. Hij is 13 jaar oud en heeft het Down Syndroom. Hij is hier al 5 keer eerder geweest en al het commentaar was ontzettend positief! "He's the best kid you can have, You'll fall in love with him" etc. Hij kan niet goed praten, maar gebruikt gebarentaal (waar we een spoedcursus in hebben gehad) en een computer). Hij best zelfstandig, ik moet alleen helpen met zn kont afvegen!!!haha!! Verder houdt hij ontzettend van zwemmen en puzzelen. Het klinkt allemaal echt heel goed en ik kijk er nu ook ontzettend naar uit!!

Goed, ik zit alweer te lang achter de computer. We gaan morgen naar de mall en hoop daar een internetcafe te vinden om fotos enzo te laten zien aan jullie!!!
Hoop dat alles goed is daar!!!
Dikke kus Pieternel

PS. Wendy, er is een nieuwe Camp Director, hij heet Todd en is heel gaaf! En ik slaap in Weehawken!!

  • 02 Juli 2005 - 12:19

    Geertje:

    Oooooh Pieternel wordt moeder ;) cool man! Duurt wel lang voordat die kids erzijn haha... nou ja, enjoy! Greets

  • 03 Juli 2005 - 20:11

    Mam:

    hoi schatje,gelukkig kan ik bij Leontien ff je mail lezen, wat een leuk verhaal al! Als je dit leest heb je er al een dag opzitten met je nwe pupil. Leuk?? Kus! mam

  • 05 Juli 2005 - 08:04

    Mama:

    Hoi pop, had je mn smsje nou gehad of niet???ben je weer een beetje opgeknapt?Gisteren ons uit de naad gewerkt bij L, en om 12 u waren we thuis met het stoere busje, L reed geweldig!! Nu zit ikweer op school, rapp verg. Pc thuis nog steeds kapot helaas, zal er snel wat aan doen. Dag pop, tot gauw! kus mam

  • 05 Juli 2005 - 20:45

    Wendy:

    Todd,nog nooit van gehoord!:-) Zijn Laurie en Jen er nog? Ben errug benieuwd hoe je eerste weekje is geweest. XXwen P.S Happy fourth of july nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieternel

Tsja...moet ik nog vertellen dat ik graag op reis ben!?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 78135

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 29 Juli 2015

Mable syrup pancakes and Grizzly's in the wild!

20 September 2010 - 11 Mei 2011

Back again!

01 Januari 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: