Verduidelijking - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu Verduidelijking - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

Verduidelijking

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

21 Juni 2005 | Nederland, Deurne

Hey allemaal!!

Kennelijk is het niet tot iedereen doorgedrongen waar ik deze keer weer naartoe ga, dus hier komt ie voor de mensen die ik al een tijdje niet gesproken heb:
Ik ga deze zomer 9 weken op een summercamp voor gehandicapte kinderen in Pompton Lakes, New Jersey, werken. Dit is slechts 1 uur ten noordwesten van New York.
Zo, hoop dat nu iedereen op de hoogte is, bedankt al voor de nu al vele reacties!
Cheers, Pieternel

  • 22 Juni 2005 - 08:36

    Geertje:

    Hi Pieternel! Je bent nog niet weg, maar wel al afscheid genomen :O. 'k Vind, nu ik van de eerste personen (Peter en jij) afscheid heb genomen dat mijn jaartje ook al officieus is begonnen! ;) Have fun!
    Greets van Geertje

  • 22 Juni 2005 - 17:49

    Storm:

    Dag tante Pieternel.
    Mama en ik hebben nu uitgevonden waar wij je verhalen kunnen volgen.
    Veel plezier en een kusje van storm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieternel

Tsja...moet ik nog vertellen dat ik graag op reis ben!?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 78131

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 29 Juli 2015

Mable syrup pancakes and Grizzly's in the wild!

20 September 2010 - 11 Mei 2011

Back again!

01 Januari 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: