BIG APPLE - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu BIG APPLE - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

BIG APPLE

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

23 Juni 2005 | Verenigde Staten, New York

Hey allemaal!!

Even een heel snel berichtje dat ik veilig ben gearriveerd in The United States of America!!!
Had wat vertraging, dus het werd allemaal wat later dan gepland en toen moest ik ook nog in het hostel komen, dat duurde wel 1,5 uur met zwetende handjes omdat de chauffeur een echte New Yorker was!!
Maar ik ga nu dus echt slapen, de eerste indrukken van New York waren trouwens prachtig!!!
Tot een volgende keer!! X Pieternel

  • 24 Juni 2005 - 19:33

    Linda(bloopke):

    Haaaaai Pieternel!Wat fijn dat je heelhuids in de USA terecht gekomen bent!Ik was al bang dat ze je er boven ijsland uit zouden gooien:) Alvast heel veel plezier en C ya

  • 25 Juni 2005 - 18:49

    Papa:

    Hoi Pep, fijn om te weten dat je het nu al prima naar je zin hebt daar. Daar hadden we ook niet aan getwijfeld. Enjoy!

  • 27 Juni 2005 - 13:24

    Geertje:

    Jij bent in New York geweest! :O Blijkt dat ik naar Boston ga, de eerste twee weken, in plaats van naar New York... Damn :P Have fun!
    Greets from Holland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieternel

Tsja...moet ik nog vertellen dat ik graag op reis ben!?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 78218

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 29 Juli 2015

Mable syrup pancakes and Grizzly's in the wild!

20 September 2010 - 11 Mei 2011

Back again!

01 Januari 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: