Evan, crybaby!!!! - Reisverslag uit Pompton Lakes, Verenigde Staten van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu Evan, crybaby!!!! - Reisverslag uit Pompton Lakes, Verenigde Staten van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

Evan, crybaby!!!!

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

06 Augustus 2005 | Verenigde Staten, Pompton Lakes

Hey allemaal!!!

Daar ben ik weer met een update, helaas weer geen fotos. We hebben hier geen kabelinternet en mijn fotos zijn veelste groot en dat duurt dus uren voordat ze geupload zijn. Weet iemand van jullie hoe ik ze kleiner maak??? LET ME KNOW!!!!

Hier is alweer een week voorbij, nog maar 3....HET GAAT ECHT VEELSTE SNEL!!!! Maar ik ben op zich wel blij dat deze week voorbij is.

Mijn kindje deze week was Evan, een 12 jarige jongen met Seizure Disorder. Hij zat in een rolstoel (die te laag was voor mij, dus mijn rug is vrij pijnlijk nu!!) en kon niet praten en reageerde bijna nergens op. Hij arriveerde zondag later, want hij had een feest die dag. Ik was blij toen ie er eindelijk was, want een week zonder camper was echt heel saai!!! Helaas was Evan niet zo blij, want hij heeft 3/4 van de week als een gek gehuild!!! Het was voor mij echt heel frustrerend, want ik wist gewoon niet wat er met hem aan de hand was. En ik wist ook niet zo goed hoe ik hem stil moest krijgen. Bij alles wat we deden, wat mij verteld was dat ie leuk vond, begon ie nog harder te krijsen!! Gelukkig waren mijn medecounselors erg behulpzaam en namen ze het af en toe even over van me. En hij heeft ook nog wel wat gelachen hoor en dan was ie echt superschattig!!! En was ik weer helemaal verkocht!! Maar ik was niet echt rouwig toen zijn ouders opbelden om te zeggen dat ze hem vrijdagavond i.p.v. zaterdagochtend kwamen halen.

Van Jess, onze oppernurse, moest ik tegen zijn ouders zeggen dat ie het heel leuk had gehad (hij kon toch het tegendeel niet bewijzen), want die ouders hebben de break gewoon nodig en anders voelen ze zich misschien schuldig om Evan naar het kamp te brengen. Ik denk gewoon dat ie echt een beetje ziek was. Was wel heel sneu om te zien. Maar ja, deze week is voorbij en ik bereid me weer voor op een nieuwe week met nieuwe avonturen!! We hebben deze 2 weken namelijk Adventure Week!!!! We hebben Under the Sea Day, Pirates Day, Safari Day, Wild Wild West etc.

Volgende week heb ik een 17 jarig meisje (IEKS, ik wil geen meiden!!!) weer in een rolstoel...ai, mijn rug!!! Maar ze komt hier al jaren en iedereen is erg positief over haar!! Dus ik heb er weer zin in!!! Toch hoop ik dat ik daarna een jong jongetje krijg met ADHD en die kan praten!!! haha!!! Achja, we zien wel weer!!

Het is hier poepiewarm, dus ik ga in het zwembad liggen en daarna uiteten!!!
Hoop dat bij jullie alles goed is!!! Tot de volgende keer!!! Dikke kusssss
PS. Iedereen krijgt hier keiveel post......Nogmaals mijn adres:
Pieternel Cremers
P.O. Box 375
Pompton Lakes
New Jersey 07442
United States of America
Just so you know.......

  • 07 Augustus 2005 - 21:07

    Marieke Streetdance:

    Hey Pieternel, lijkt me echt super daar (ondanks dat het toch wel vermoeiend is)! Ik geloof heel goed dat je zomer voorbij vliegt.
    Nog heel veel plezier en geniet ervan!!!

    X Marieke

  • 14 Augustus 2005 - 18:49

    Nienke:

    Hej! Erg leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt daar! Zo te horen heb je het onwijs naar je zin, geniet er nog van die laatste weken!!!
    Ik hoor graag al je verhalen als je weer terug bent!

    Liefs, Nienke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieternel

Tsja...moet ik nog vertellen dat ik graag op reis ben!?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 78218

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 29 Juli 2015

Mable syrup pancakes and Grizzly's in the wild!

20 September 2010 - 11 Mei 2011

Back again!

01 Januari 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: