Crazy Americans!! - Reisverslag uit Pompton Lakes, Verenigde Staten van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu Crazy Americans!! - Reisverslag uit Pompton Lakes, Verenigde Staten van Pieternel Cremers - WaarBenJij.nu

Crazy Americans!!

Door: Pieternel

Blijf op de hoogte en volg Pieternel

27 Juni 2005 | Verenigde Staten, Pompton Lakes

Hey!

Daar ben ik weer eventjes! De staff training is begonnen en ik zou willen dat jullie me konden zien! Jullie zouden je absoluut doodlachen!!! We doen nu allerlei naam- en teambuildingspelletjes. We moeten de 60 andere staffleden goed leren kennen natuurlijk! Na elke maaltijd gaan we liedjes zingen en daarbij moeten worden gedanst, geklapt en gejuicht! Geweldig!

Het weer is echt wel warm!! Ben blij dat er airco is!! En dat er een zwembad is! Gisteravond hadden we een BBQ bij het zwembad en we hebben basketbal en rugby in het zwembad gespeeld. Erg grappig! Er zijn ook echt zoveel leuke mensen! Het wordt een topzomer! Ook leerzaam!! Want tussendoor leren we ook nog vanalles! Over hoe te handelen in bepaalde situaties enzo.

Okay, hier hou ik het weer even bij! Mochten jullie mij nog post willen sturen, hier komt ie:
Pieternel Cremers
p/a Elks Camp Moore
P.O. Box 375
Pompton Lakes, NJ 07442
United States of America

Okay, groetjes!!!! X Pieternel

  • 28 Juni 2005 - 06:59

    Marieke (streetdance):

    Hey Pieternel, heel veel plezier, maar dat zit wel goed als k het zo lees. Hou ons op de hoogte he :D

    Groetjes Marieke

    P.S. is nu wel heel rustig hoor hahaha

  • 28 Juni 2005 - 17:27

    Eveline:

    hey pep
    super fijn dat je het zo leuk hebt,groetjes van ons allemaal
    eveline

  • 28 Juni 2005 - 19:33

    Annelies:

    Ha die pep, fijn dat je het nu al zo naar je zin hebt daar! Ben benieuwd hoe het je vergaat als de kindjes komen! Geniet ervan en ik lees wel hoe het je vergaat daar op de berg. Dikke kus

  • 28 Juni 2005 - 21:34

    Maarten:

    heey pieternel, dat gaat helemaal goed komen hoor ik alweer. heel veel plezier. en hou de kindjes goed in de gaten ;)

    groetjes maarten

  • 29 Juni 2005 - 07:09

    Geertje:

    Basketbal in 't water? :O Cool! Ik wil ook, ik wil ook! Wanneer komen jouw kids, Pieternel? Enjoy! Greets van Geertje

  • 30 Juni 2005 - 18:21

    Esther:

    Hey meisje, toen ik deze update las dacht ik dat je een grapje maakte over het zingen en dansen. Maar het is echt zo. Ach ja, zolang niemand hier getuige is mag je zoveel rare dingen doen als je maar wilt. Natuurlijk is het gezellig! Vind je het spannend dat het bijna zover is? Begin je met jonge of oudere kinderen?
    Fijn dat je je eerste kadootje leuk vindt, want misschien valt de rest wel tegen... Dit was natuurlijk het enige hele echte kadootje. Past het dan tenminste ook? Nou, veel plezier en geniet maar veel. Mocht je nou geen tijd hebben om te updaten, dan nemen we maar aan dat je het zooooooooo naar je zin hebt!
    Wij hebben nu (eindelijk) regen in Deurne. De badkamer is betegeld, volgende week komen de spulletjes erin.... leuk!
    Groetjes!

  • 01 Juli 2005 - 15:54

    Wendy:

    hey pieternel! Kei leuk om je eerste indrukken te lezen, komt me allemaal errug bekend voor? In welke cabine slaap je? Elizabeth? Mij naam staat nog op de koelkast:-) Is Lucan BTW director nu? Heel veel fun nog!
    Grtz Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pieternel

Tsja...moet ik nog vertellen dat ik graag op reis ben!?

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 78113

Voorgaande reizen:

16 April 2015 - 29 Juli 2015

Mable syrup pancakes and Grizzly's in the wild!

20 September 2010 - 11 Mei 2011

Back again!

01 Januari 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: